Monday 8 April 2013

Tentang Diri Aku

ASSALAMUALAIKUM again.. hihi.. (jawab, tak jawab dosa) :p

Okay, post yang kali ke-2 ni aku nak bercerita pasal diri aku. Hmm, nama ku diberi NOR NADIAH MUIZZ BINTI RAZALI oleh mama & baba ku. Dilahirkan pada tanggal (tanggan 51, bulan lapan, 57) Cewwaahhh! nyanyi lagu sudirman pulak ye? hehe. okay, straight to the point. Aku dilahirkan pada 04 Januari 1993 di Selangor dan sudah menetap di Selangor selama 20tahun! Wahhh, tua tak? tua tak? hehe, muda je lagi sebenarnya. 

ni bendera selangor ku, visit la selangor, hihi..

After SPM, aku study dekat Kolej Matrikulasi Perlis (KMP). Tau tak kat mana? Aiyoooo, kat Perlis lah, dah nama pun perlis. Ok, kat Arau. hehe.        

After Matrik, aku dapat tawaran dalam pengambilan Ijazah Pentadbiran Perniagaan dekat UTARA jugak, iaitu Universiti Utara Malaysia (UUM), sebuah Universiti Pengurusan Terkemuka! Kata orang putih,The Eminent Management of University! Phewwiitt.. huhuhu..


Hm, now i'm in second semester. Tak sangka dah second semester sebenarnya. Pejam celik, pejam celik, dah senior. Wahh kelas kau nadiah, nak tittle SENIOR jehhh! Cett, nak tua cepat ke kak? hahaha. Okay, tak lawak pun, abaikan. Biasalah dah subuh-subuh mcm ni, otak tak betul sikit kan. Hmm , okay. sampai sini jelah post aku kali ni. Sapa yang sudi membaca tu THANX A LOT! Bubbyeeee.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...